fotografia produktowa

Copyright © FOTOCELA     Polityka prywatności

  • bezpłatne zdjęcia próbne

  • rabaty dla stałych klientów

  • minimalna wartość zamówienia 200 zł netto

  • standardowy termin realizacji do 7 dni od dostarczenia produktu ( w zależności od ilości produktów )

 

 

 

Zachęcamy do kontaktu w celu poznania szczegółów i dokładnych warunków realizacji zlecenia.

Dodatkowe informacje

Zdjęcia reklamowe

Zdjęcia produktowe, PACKSHOT

fotocela.pl fotografia produktowa

oferta

Różnego rodzaju zdjęcia produktów na jednolitym, najczęściej białym tle, prezentowane w odpowiednim oświetleniu pokazując wszystkie szczegóły i najważniejsze cechy produktu. Zdjęcia takiego typu wykorzystywane są najczęściej na stronach internetowych, w handlu elektronicznym oraz różnego rodzaju materiałach reklamowych i handlowych.

 

Ile kosztują zdjęcia produktowe - packshot ?

 

od 15 zł netto za 1 zdjęcie

( surowe zdjęcie z matrycy aparatu bez obróbki na białym tle )

 

Ostateczna cena zdjęcia zależy m.in od:

  • wielkości produktu

  • materiału: czy powierzchnia odbija światło czy nie

  • przygotowania produktu do zdjęcia ( czyszczenie, montaż, prasowanie itp. )

  • ilości produktów do sfotografowania

  • ilości zdjęć i rodzaju ujęć

  • rodzaju tła, szparowania

  • ilości produktów na jednym zdjęciu

  • poziomu retuszu zdjęcia

  • montażu kilku zdjęć w jedno ujęcie ( tzw. stacking focus )

  • terminu realizacji ( standard czy ekspres )

 

Szczegółowa wycena - po uzgodnieniu oczekiwań zamawiającego ( brief ) i uzgodnieniu szczegółów zlecenia. Każde zlecenie jest wyceniane indywidualnie.

Zdjęcia zaaranżowane produktów lub usług w celach komercyjnych prezentujące charakterystykę lub cechy danego produktu w sposób bezpośredni lub pośredni poprzez zbudowanie odpowiedniego planu        i scenerii zdjęcia. Fotografia reklamowa stosowana jest do ogólnej promocji firmy lub marki, kreując jej wizerunek, styl i filozofię.

 

Ile kosztują zdjęcia produktowe - reklamowe ?

 

od 100 zł netto za 1 zdjęcie

 

Każde zdjęcie reklamowe jest inne i jego cenę ustalamy po zapoznaniu się z oczekiwaniami Klienta. Podobnie jak zdjęcia produktowe typu packshot ostateczna cena zależy od wielu czynników m.in. wielkości produktu, przygotowania scenografii i rekwizytów, zatrudnienia aktorów, przygotowania produktu do zdjęcia, jego materiału czy też zakresu retuszu, itp.